Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Καλημέρα

Ξεκάνανε τις κατασκηνώσεις σε όλη την Ισπανία με μια σκουπισιά.  Από την Χάμα στέλνουνε απεγνωσμένα διαδικτυακά μηνύματα ότι 4 τανκς είναι στην κεντρική πλατεία και πυροβολάνε παντού.  Μαγαζιά καίγονται, δεν έχει φως και νερό. Προχτές καθαρίσανε την πλατεία #tahrir, εκεί που αρχίσανε όλα.  Εκεί που οι πλατείες γίνανε σύμβολο κι εστία. Ο μαλάκας ο δήμαρχος εδώ χαμογελάει στις φωτογραφίες λες και διαφημίζει άφτερσέιβ.  Για το χρηματιστήριο; άστα να πάνε...  έπιασε πάτο. Και κυκλοθυμικά δισεκατομμύρια πλημμυρίζουν τις οθόνες των τηλεοράσεων, των ipodes και των laptops και με μαγικό τρόπο καταλήγουν στις τράπεζες.

Και μέσα σ' αυτήν την απελπισία εγώ σου λέω Καλημέρα.  Γιατί εσύ είσαι η μόνη μου ελπίδα.  Εσύ ο άλλος που δεν είμαι εγώ αλλά είμαστε ένα στην απελπισία μας, στην παγωμάρα, στην αμηχανία.  Μόνο εσένα έχω να μου ζεσταίνεις την καρδιά.  Να ελπίζω, να φτιάχνομαι, να βλέπω όνειρα, να βλέπω τη Νίκη με φτερά ή χωρίς, να βλέπω τη ζεστασιά στα μάτια σου.    

Καλημέρα λοιπόν!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου