Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

Κόβουμε δρόμο για το μέλλον


Συζήτηση μεταξύ δύο ιπποδρομιάκηδων γέρων
-         Να! Παίξε τον Αφρικαν Θάντερ
-         Κι εσένα ποιός σου είπε ότι τα άλογα κόβουνε δρόμο;

Γιατί βέβαια τα άλογα δεν κόβουνε δρόμο.  Γιατί οι κανόνες στις ιπποδρομίες είναι πολύ συγκεκριμένοι και οι ακυρώσεις πέφτουν βροχή. Εμείς όμως δεν κινδυνεύουμε από ακύρωση αν παραβιάσουμε τους κανόνες.  Κινδυνεύουμε από ακύρωση των ζωών μας αν συνεχίζουμε να βαδίζουμε τον ίδιο δρόμο που μας δείχνουν με το φακό σαν ταξιθέτριες στα παλιά τα σινεμά. Κι όποιος τρόπος υπάρχει να κόψουμε δρόμο, να κάνουμε μπάι πας, συμφέρει.  Γιατί θα φτάσουμε πιο γρήγορα στο στόχο που είναι η απαλλαγή από αυτά τα καθάρματα που φεύγοντας πρέπει να συμπαρασύρουν και το σύστημα γιατί άμα κάνεις φασίνα να την κάνεις σωστά.
Από πού τώρα αυτή η πρεμούρα.  Διότι όλοι το ξέρουμε ότι πρέπει να κόψουμε δρόμο αλλά δεν ξέρουμε πως.  Κι όταν πέφτει στα χέρια μας καμιά ιδέα πρέπει να την λέμε και να μην την κρατάμε για τα συνέδρια και καλά. 
Μου έκανε την τιμή μια παρέα να μου δώσει πάσγουορντ δοκιμαστή (πως λέμε degustation στα κρασιά) για ένα καινούργιο φρούτο που θα εμφανιστεί στο διαδίκτυο περί τα μέσα του μήνα.  Το Omnia TV. Και μπήκα από περιέργεια και κρατάω το σαγόνι μου ακόμη να μην πέσει περίπου όπως ο @giopso.
Πρόκειται για μια καινοτόμο πλατφόρμα που με δυο κουβέντες είναι κανάλι τηλεοπτικό, διαδικτυακή λέσχη, κέντρο υπεύθυνης αντιπληροφόρησης, πάροχος διαδικτυακών υπηρεσιών απαραίτητων στις σημερινές συνθήκες.  Παράδειγμα: Θες να ανεβάσεις μια ζωντανή αναμετάδοση (live streaming στα ελληνικά) γιατί βαράνε στην Κερατέα ή γιατί έχεις φωνάξει τον τάδε στην τάδε πλατεία να πει τα δικά του. Εδώ παιδιά. Στο δικό μας μαγαζί.  Θες να δώσεις μια είδηση, μια ανακοίνωση, μια ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ. Εδώ! Στα πούπουλα. Θες να δεις τι γίνεται και τι λένε οι δικοί μας άνθρωποι κι όχι οι πρετεντέρηδες.  Πάλι εδώ. Στην ίδια διεύθυνση Omnia TV. Και omnia στα λατινικά σημαίνει «όλα». 
Πάμε για μεγάλες μέρες! Κι οι καιροί δύσκολοι. Δεν γίνεται ο αντίπαλος να τρέχει με τον πύραυλο κι εμείς: η σούστα πήγαινε μπροστά (το κόμμα) κι ο μάγκας τοίχο-τοίχο. Θέλει άλλα κόλπα.  Πιο σβέλτα! Πιο πιασάρικα! Πιο κοντά στην ανθρωπιά μας!

Εδώ θα κάνω μια πρώτη παρένθεση.
Το Σύνταγμα για μένα είναι άγια ιστορία.  Είναι ότι καλύτερο έχω κάνει στη ζωή μου.  Ένα βήμα όμως πριν το Σύνταγμα, το 2008-9 έζησα μια άλλη μαγευτική περιπέτεια, την κατάληψη του Ελεύθερου Γαλαξία . Μια περιπέτεια 11 μηνών.
Μπήκα στην κατάληψη 10 μέρες αφού οι σκαπανείς είχαν σπρώξει την πόρτα.  Εδωσα εκεί τον καλύτερό μου εαυτό και το εγχείρημα μου έδωσε κι αυτό ανάλογα.  Ένα απωθημένο μου μένει μετά από τόση δράση.  Γιατί δεν ήμουνα κι εγώ την ώρα που σπρώχνανε την πόρτα. Λεπτομέρεια μου λέγανε μετά. Παρηγοριά έλεγα εγώ.  Ετσι και τώρα! Ζηλεύω που δεν ήμουνα γύρω από το τσιπουράκι σε γυάλινο κορμάκι πάνω στο τραπέζι που κατέβηκε για πρώτη φορά αυτή η ιδέα.  Που δεν ήμουν από την αρχή στην κολλεκτίβα που λέει ο πότμος άναξ. Που δεν θα μπορώ να πω όταν θα είναι πια στα χέρια όλων μας το πιο σοβαρό εργαλείο αντιπληροφόρησης, ενημέρωσης, συντονισμού και ποιοτικής ψυχαγωγίας : Ημουν κι εγώ εκεί.


Και μια δεύτερη  παρένθεση : Όταν ξεκίνησα να μελετάω κοινωνικά δίκτυα και εξ ανάγκης βγήκα στο twitter, άλλο που με καταγοήτευσε τελικά και κόλλησα, είχα αποφασίσει να μην αποκαλύπτω τίποτε από την επαγγελματική μου ζωή και τα προσωπικά μου.  Τώρα υποχρεωτικά θα κάνω μια εξαίρεση και θα κάνω μια αναφορά στα επαγγελματικά μου. Εχω γράψει και συγγράψει χιλιάδες σελίδες περιγράφοντας λογισμικό. Εχω σκύψει πάνω σε χιλιάδες οθόνες κι έχω χορέψει τανγκό με εκατοντάδες συστήματα. Χωρίς υπερβολή.  Χωρίς καμιά διάθεση υπερβολής πάλι λέω στους συναδέλφους που το ανέπτυξαν: τεχνικά είναι ότι καλύτερο έχω δει.  Δεν έχω χρόνο να ψάξω ή να ρωτήσω τι εργαλεία χρησιμοποιήσατε, σε τι πλατφόρμες στηριχτήκατε, τι λύσεις δώσατε.  Μου αρκεί το παρεχόμενο αποτέλεσμα που για τη δουλειά που θέλουμε είναι όχι ικανοποιητικό αλλά ενθουσιαστικό. Γεια στα χέρια σας λεβέντες!! Α! κι από λάντζα ότι θέλετε εδώ είμαστε!

Όλα αυτά μου δίνουν το δικαίωμα να λέω ότι μέσα σε όλα τα κινηματικά ραντεβού του Σεπτέμβρη γράψτε στο ημερολόγιό σας και τις 15/09. 
Επίσημη πρώτη του Omnia TV. Επίσημη πρώτη μιας εποχής που θα κάνει το διαδίκτυο εργαλείο για να φέρουμε τη νίκη πιο κοντά! Για να κόψουμε δρόμο!

Καλή επιτυχία! 
Ευχή μου από καρδιάς, το πρωτοσέλιδο της πρώτης νίκης να το δω εκεί! 
Κι εκεί το live με το ελικόπτερο που θα τους παίρνει!

1 σχόλιο: