Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Ο Μίλι

Συνάντησα τον Μίλι (ψευδώνυμο) πρώτη φορά στο Σύνταγμα.  Ημασταν σε μια συνέλευση ομάδας  λίγες μέρες πριν την ψήφιση του Μεσοπρόθεσμου.  Μετά τα χαίρω πολύ και τα τί δουλειά κάνεις,  μου λέει
-         Εγώ πρώτη φορά στη ζωή μου πήγα σε διαδήλωση στις 25 Μάη
Δεν έμεινα και κάγκελο αλλά σκέφτηκα οκ.,  αυτό είναι το ρεύμα των ημερών και χάρηκα ιδιαίτερα.
Παραμονές ψήφισης του μεσοπρόθεσμου βρεθήκαμε πάλι και τον ρωτάω:
-     Θα αγοράσεις μάσκα; γιατί το σκεφτόμουνα κι εγώ.   
-         Κοίτα να δεις, μου λέει, εγώ δεν ήλθα εδώ να φάω δακρυγόνα!
Εντωμεταξύ μετά από 10 λεπτά περνάει ένα άλλο παιδί από την ομάδα όπου ο Μίλι γυρίζει και του λέει :
-         Παράγγειλέ μου μία μάσκα!
Εκεί έμεινα κάγκελο.  Δεν έμεινα κάγκελο όμως όταν συνειδητοποίηση ότι ο Μίλι έμεινε στην Πλατεία και τις δύο ημέρες της μεγάλης μάχης,  Ο Μίλι μας κράτησε το Σύνταγμα.
                                                   
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου