Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Ευχαριστίες


Συντηρώ 3 9/8 (όπως το ζεϊμπέκικο) κινηματικά sites.  Στο ξεκίνημα κανενός δεν είχα τρακ. Ούτε στη διάρκεια  Όταν αποφάσισα να ξεκινήσω το προσωπικό μου ιστολόγιο είχα πολύ μεγάλη ανάγκη από τις ευχές όλων και τις ζήτησα.
Για το λόγο αυτό αισθάνομαι τώρα  την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους όσους μπήκαν στον κόπο να μου γράψουν δυο κουβέντες για να μου δώσουν θάρρος για το ξεκίνημα.
Ευχαριστώ ιδιαιτέρως :
-         τον   goe4Για το ποδαρικό
-         την  ornithopanida για την πιο συγκινητική ευχή
-         τον  Polyfimos γιατί μου κράτησε το χέρι
-         τους galaxyarchis και  fbobolas γιατί πρώτοι ριτουιτάρισαν τις αναρτήσεις μου

-       εκείνους ους συντρόφους μου της Νέας Σμύρνης που μπήκαν στον κόπο να μου γράψουν αλλά, κυρίως, τους  Δημήτρη Ζ.  και Γιώργο Μ.  που πίστεψαν σε μένα


Τον Νίκοσμου γιατί μέσα στην απέραντη τρυφερότητά του σκέφτηκε να μου το ασημώσει με ένα δώρο που επιφυλάσσομαι να το μοιραστώ με όλους σας

Και τέλος,  όλη τη δραστηριότητα του ιστολογίου αυτού αφιερώνω στο μοναδικό άντρα  που ενώ μου ανέθετε τις πιο δύσκολες αποστολές δεν είπε ποτέ : «Αυτή δεν έχει ανάγκη». Αν κι ο  ίδιος δεν θα σκύψει ποτέ να το δει γιατί δεν ανοίγει ποτέ του υπολογιστή.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου